Doneer

Ieder persoon klein of groot verdient een kans in het leven en jouw bijdrage maakt een verschil!

Samen met donateurs zoals jij helpen we burgers aan voedselpakketten, cursussen, opleidingsmogelijkheden, medicijnen of kleine operations die zullen zorgen voor een kleine verlichting of verbeteren van de gezondheid of een stap naar een beter toekomst.

Doneren bij Stichting Unito kan eenmalig, maar ook periodiek bijvoorbeeld maandelijks. Stichting Unito is ANBI geregistreerd. Dit betekent dat uw donatie aftrekbaar is van uw inkomsten aangifte.

Door op de bovenstaande blauwe knop te klikken kunt u direct geld doneren via Ideal.

RSIN: 860435209

Wilt u een specifieke donatie doen? Zie de onderstaande donaties!

U wordt omgeleid naar IDEAL. Het genoemde bedrag bij elke donatie is een richtlijn. U kunt het bedrag zelf verder invullen.

Uiteraard is het mogelijk om direct geld te storten bijvoorbeeld voor je jaarlijkse aalmoes. Dit kan op IBAN nummer NL35RABO0199645019 t.a.v. Stichting Unito.

Wil je eenmalig doneren aan een goede doel? Met een eenmalige donatie aan Stichting Unito zorg je ervoor dat wij meer mensen kunnen bereiken die een duw in de rug kunnen gebruiken. Eenmalig doneren aan Stichting Unito kan vanaf elk bedrag. Dit kan zowel onder eigen naam als anoniem.

Geld overmaken kan via iDeal of door middel van een eenmalige machtiging.

Wil je, zonder dat het je extra geld kost,  toch je bijdrage doen aan het welzijn van mensen? Met een periodieke donatie kan dat!

Dit is een slimme manier van geven.

Regel het meteen en vul dit formulier in om u schenking met belastingvoordeel vast te leggen